Welcome

Welcome
Posts tonen met het label templates. Alle posts tonen
Posts tonen met het label templates. Alle posts tonen

donderdag 30 april 2015

Canvas

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets geplaatst heb, ik ben de afgelopen maand druk geweest met het één en ander te veranderen in mijn huis. Zonder het te weten bleek het moodboard van Scrap around the world wel heel erg bij mijn eigen nieuwe kleurenschema te passen...

Hello everyone,

It's been a while since I've posted something here. I've been busy with changing the colors in my living room. I noticed that my new colors are very much like the boodboard of Scrap around the world..



Wat vind ik dit een gaaf bord! Daarom heb ik een nieuwe canvas voor aan de muur gemaakt, met als thema strand.

I really love this board!! That's why I made an new canvas for the livingroom with it, with a beachtheme.




Ik heb er een mixed media canvas van gemaakt, met als basis verf, modeling paste, dylusions, gesso, brusho en inka gold. Verder heb ik een restje van mijn nieuwe tafelkleed verwerkt, en veel natuurlijke materialen als jute, touw en natuurlijk de schelpen. Een paar bloemetjes en dewdrops geven nog wat extra kleur.

I made a mixed-media project, with paint, modeling paste, dylusions, gesso, brusho and inka gold on the base. I also used a peace of my new tablecloth which was leftover, and many natural materials like burlap, twine and ofcourse the seashells. A few flowers and dewdrops give it some extra color.



Details:








En dan hier een kleine impressie van de veranderingen tot nu toe in mijn huis:

Here a little impression of the changes until now:











Tot zover eerst maar weer, hopelijk tot snel!

This is it for now, hope to see you soon again! 

woensdag 25 maart 2015

Those who bring sunshine...

Hallo allemaal!

Lente! Eindelijk! Ondanks het druilerige weer hier had ik echt zin om een vrolijke LO te maken. Het moodboard van Scrap around the world was hiervoor de inspiratie:

Hi everyone,

Spring! At last! It is still a little bad weather right here, but I was totally in the mood for a very bright LO. I used the moodboard of Scrap around the world for some inspiration:




Ik hou van blauw en geel, dus ben even los gegaan met deze kleuren! Gecombineerd met hout en touw is het dit geworden:

I love blue and yellow together, so I went to rock and roll with it! I combined it with some twine and wood for the natural look of the moodboard:


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
I used this materials:

Gelato's
Dylusions
Gesso
Modeling paste
Bookpage
Washi tape
Inka Gold
Twine
Doily's
(Zelfgemaakte) bloemen/(Homemade) flowers
Dew drops
Charm
Houten embellies/Wooden embellishments

Een stansje en een stempel maken het af. Met deze LO wil ik ook graag meedoen met de scrapuitdaging 21 van Cards and Scrap: textuur. Met modeling paste, gesso en Inka Gold heb ik op de ondergrond verschillende texturen gemaakt. Maar ook door de doily's en embellishments heeft mijn LO verschillende texturen gekregen.

A die and a stamp to finish this LO. I also want to entry the challenge of Card and Scrap: texture. I used different techniques to make some textures on my LO.

I also want to enjoy the challenge of Mixed Media Place, typography. I made this LO inspired on the quote I used..

Tot zover eerst maar weer, ik zou het leuk vinden als je laat weten wat je er van vindt!

This is it for now, I like it when you leave a comment below!



zondag 14 december 2014

Thank God it's Christmas SIWAS

Hallo allemaal!

Ik zie ineens dat ik mijn Lay Out voor Scrap it with a Song  hier nog niet eens geplaatst heb! En het was nog wel mijn beurt om een uitdaging te bedenken...

Mijn bijdrage voor de uitdaging was voor 'Thank God it's Christmas' van Queen. Queen is echt één van mijn meest favoriete bands ever, en dit vind ik dan ook een heel mooi Kerstliedje. Ik heb de songtekst in de journalling verwerkt:



Omstandigheden hebben gemaakt dat de Lay Out ook voor dit jaar wel weer van toepassing was, en zeker recent hebben we behoorlijk wat verdriet te verwerken gehad. Maar gelukkig, het is bijna Kerst! 

Ik hoop dat ik snel de scrapzin weer helemaal te pakken krijg, en dat ik snel weer meer heb om te laten zien!

Tot snel! 

donderdag 2 oktober 2014

Een canvas-opdracht..

Hallo allemaal!

Van een collega kreeg ik de opdracht om een canvas te maken voor haar moeder. 3 foto's, zwart-wit met rood als accentkleur. Een hele leuke uitdaging, dus daar heb ik dan ook met plezier aan gewerkt. Dit is het uiteindelijke resultaat:


Ik ben begonnen met een canvas van 50x70 cm. Deze heb ik grijs geschilderd, express een beetje ongelijkmatig om wat diepte er in te krijgen. Vervolgens heb ik met gipsverband in de hoeken een reliëf gemaakt, en dit met structuurpasta nog wat bijgewerkt. Dit heb ik weer geschilderd, ik heb de verf expres niet helemaal gemengd zodat het niet te effen zou worden. Nadat het droog was heb ik gestempeld met inkt en gesso en met structuurpasta en masks nog wat meer reliëf aangebracht. Dit heb ik weer bewerkt met inkt en perfect pearl voor een heel subtiel glimmertje. 

Tot zover de ondergrond, hierna was het tijd voor verschillende designpapiertjes van Echo Park en 7 Gypsies, wat lint en natuurlijk washitape. Een paar taartrondjes maken de ondergrond af. Bij de bouwmarkt har ik een dun 'lijstlatje' gehaald, deze heb ik op maat gezaagd en met zwarte hoogglanslak overgespoten. Zo heb ik de foto's dus 'ingelijst' zodat ze er extra uitspringen. Verschillende bloemen, hartjebedels, brads, sterren klokken en dewdrops maken de canvas af. 


 Echt superleuk om te doen, je weet nooit precies hoe het gaat worden. Nu maar hopen dat degene die het krijgt er blij mee is!


Hier nog 2 detailfoto's...



Dit was het eerst weer, zeer binnenkort weer meer!!!


woensdag 17 september 2014

My experiment

Hallo allemaal,

Op mijn vorige blogpost liet ik al weten dat ik helemaal in de mood was om lekker te scrappen en druk aan het experimenteren was met een Lay Out... En hier dan het resultaat. Heerlijk dat kliederen, spelen met kleuren, vormen, materialen. I love it!

Hi everyone,

On my last blogpost I wrote already that I am totally in the mood of scrapping today, and that I had begun on a new experiment with a Lay Out. Here the result of that. I love so much playing with different colours and materials! 



Met deze Lay Out wil ik meedoen met een aantal challenges:
With this Lay Out I want to enter a couple of challeges:

Allereerst Scrap Around The World met dit prachtige moodboard. Ik heb geprobeerd een romantische sprookjessfeer te creeren met subtiele glimmers van de glimmermist en de kleuren van de boeken. Ook heb ik wat vintage embellies gebruikt.

At first Scrap around the World with this lovely moodboard. I've tried to create a romantic 'fairytalestyle' with a shimmer of glimmermist and the colours of the books. A also added some vintage embellishments.


Ook het moodboard van Scrapplezier ligt deze maand wel een beetje in dezelfde stijl.. Rozen, boeken, beetje vintage. Ik heb de rozen en de boekenpagina's terug laten komen op de Lay Out.

The moodboard of 'Scrapplezier' is also a little bit in the same style I think.. I used some (pink) roses and bookpages on my Lay Out.



Paperwings: Ik heb lint gebruikt onder de foto, en twine om de cirkel om de foto te maken.

Paperwings: I used ribbon below the picture, and twine to make a circle around the picture.


Scrap it girl: De dots en hartjes zijn stencils, gebruikt met modeling paste. De doodles in de hoeken en muziekbalken zijn stempels.

Scrap it girl: The dots and hearts are stencils, used with modeling paste. The doodles in the corners and music notes are stamps.




Dit was het eerst weer, ik vind het altijd leuk om te lezen wat je er van vindt!

This is it for now, I like it when you leave a comment so I can read it! 

vrijdag 25 juli 2014

SIWAS: Times like these

Zie ik ineens dat ik mijn LO van SIWAS nog niet eens hier heb laten zien... en ik mocht zelf nog wel een liedje uitkiezen!

Suddenly I figured that I forgot to show my LO for the SIWAS challenge of this month here.. And it was my turn to pick a song!

Ik heb voor het liedje 'Times like these' van the Foo fighters gekozen, met deze songtekst kun je volgens mij verschillende kanten op. Dit is mijn uitwerking:

I picked the song 'Times lik these' by the Foo fighters, I think it is a song you can use in different ways. This is mine:



Ik heb er vanwege onze roze en blauwe hippiekleding, een roze-blauwe flowerpower LO van gemaakt, met de titel van het liedje als titel. Verder heb ik lekker gekliederd met gesso, masks, modeling paste en stempels. een stukje lint, wat washitape, en stukje verband en wat bloemetjes maken hem af.

We were dressed in pink and blue flowerpower cloths, so that is also the theme and colours of this LO. I used the title of the song as title of the LO, and splashed around with gesso, modeling paste masks and stamps. To finish it I used a little piece of  gauze, a ribbon, some washitape and some home-made flowers.

Leuk dat je weer even kwam kijken, ik hoor graag van je wat je er van vindt! De challenge loopt nog tot 28 juli.

Nice seeing you here, please leave a comment, I like to hear what you think of it! The challenge ends at July 28th.



dinsdag 15 april 2014

SIWAS: Iggy Pop "Passenger"

Hallo allemaal!

Het is weer de 15de, dus tijd voor de nieuwe rockchallenge van Siwas: Passenger van Iggy Pop. Als Rockchick mocht ik hier ook mijn bijdrage aan leveren:

Hi everyone!

It is the 15th again, so it is time for the new Rockchallenge on SIWAS: Passenger of Iggy Pop. As a rockchick it was also my turn to make a LO to inspire:




Ik heb voor deze LO wat restjes van designpapier en embellies gebruikt die ik ooit eens van iemand had overgenomen. Verder lekker gekliederd met inkt, stempels, modeling paste, masks en perlenpen, wat washi tape, bloemetjes, een stukje touw, knoopjes en rub-ons maken de LO af.

Bedankt voor het kijken, en tot snel!

I used some leftovers of designpaper and embellishments and I was horsing around with stamps, ink, modeling past, templates and perlenpen. To finish I used some washi tape, flowers, twine, buttons and rub-ons.

Thanks for watching again, see you soon!

maandag 7 april 2014

Scrapweekend..

Het is alweer een tijdje geleden dat we scrapweekend hebben gehad... en ik zag dat ik mijn werk nog niet geshowd had hier ;) Bij deze..

Deze LO had ik voor het weekend gemaakt voor Jetty voor een fotoswap...

En deze prachtige LO kreeg ik van Annemarie :)



Samen met de LO voor Siwas van maart heb ik deze op het weekend gemaakt. Met de onderste heb ik ook meegedaan met de snn uitdaging van maart, omdat ik dewdrops heb gebruikt..

 2 snelle washitape kaartjes

 Een cadeautasje (heb hem helaas al weggegeven, toen k zag dat de foto niet scherp was... )

 En wat probeersels met een nieuwe stempel (atctjes) en nav een mini workshopje van Anette :)

Ook heb ik nog een koffertje met mini-albumpje gemaakt, maar die moet nog op de foto. Later meer dus!

Bedankt voor het kijken, en tot snel! 

woensdag 15 januari 2014

SIWAS: Queen-Don't stop me now

Hallo allemaal!

Het is de 15e, en dus tijd voor een nieuw liedje bij Scrap it with a song. En de 15e zijn wij rockdames aan de beurt, dus ook mijn bijdrage is weer van de partij..

Dit keer een werkelijk geweldig liedje, van één van de beste bands ooit: Queen. Don't stop me now, wat een geweldig energiek liedje!

It is the 15th of the month, so it is time for a new challenge at Scrap it with a song. And it is our turn as rock ladies, so there is also mine..

This time we have a really fantastic song, by what I think is the best band ever: Queen. Don't stop me now, what a wonderfull energetic song!



Ik heb de tekst "Having a good time" gebruikt, voor een foto van Gelmar met mijn zussen en zwagers. Tijdens onze Sinterklaasviering kregen mijn zus, zwager en Gelmar een beestenpak, en trokken mijn andere zus en zwager ook een pak aan. Het was natuurlijk dikke lol!

I used the line "Having a good time". On the picture has Gelmar a lot of fun with my sisters en brothers in law. Gelmar, my sister and brither in law got an "animalsuit" and my onther sister en her boyfriend also got dressed in a suit. We had a really good time! 

Nog wat close-ups:



(Mijn zwager had een vossenpak, mijn zus een uilenpak. Vandaar de rub-ons.)

(My brother in law got a foks, my sister an owl. That explanes the rub-ons.) 


Matrialen:

Cardstock (Bazzil)
Design paper: We're Memory Keepers
Glimmermist
Templates: Dylusion, Tim Holtz and Making memories
Distress Ink
Twine
Embellishments (We're memory Keepers)
Dew drops
Rub-ons
Flowers


Leuk dat je weer even kwam kijken, tot snel!

Nice to see you, hope to see you soon again! 


vrijdag 6 december 2013

SIWAS: One

Net als vele anderen heb ik het op het moment erg druk met van alles en nog wat, feestdagen, werk, cursus.. Scrappen schiet er dan nog wel eens bij in. Daarom heb ik besloten om wat te combineren.. De uitdaging voor scrap it with a song deze eerste donderdag van de maand is het liedje "One" van U2. Een geweldig liefdevol lied, dat ik geweldig goed kon gebruiken bij een Sinterklaascadeau voor mijn schoonzus. Dit is de uitwerking van de canvas, om privacyredenen heb ik het gezicht van haar zoon even onherkenbaar gemaakt.

Just like many others I presume, I am very busy at the time, with holidays, work and a course I follow. I haven't a lot of time to scrap now, so I made something for the blog of Scrap it with a song as wel as a gift for my sister in law. The song for this week is One by U2, a very lovely song. I blurred the face on the canvas for privacy fortheir son.


Ik ben weer lekker aan het kliederen geweest met gesso, molding paste, verf, distress inkt en dylusions. Het papier zijn eigenlijk diverse restjes, die geweldig bij elkaar bleken te passen. Bedels, kant, baker twine, washi tape en een zelfgemaakt babydoekje bloem maken het geheel af. Ik hoop dat ze het mooi vindt!

Bedankt voor het kijken maar weer, hopelijk tot ziens bij de uitdaging van SIWAS en op mijn blog!!

I worked again wit al lot of gesso, paint, molding paste and ink. The paper are some leftovers that match well. To finish this canvas I used a self-made flower, charms, washi tape and twine. I hope she likes it..

Thanks for visiting, and I hope to see you soon again on the siwas blog or here!!


donderdag 7 november 2013

Scrap it with a song: November Rain

Hallo allemaal,

Zoals ik al in een eerdere blogpost heb verteld, ben ik gevraagd om in het designteam van Scrap it with a song te komen, en vandaag mag ik eindelijk de eerste uitdaging met een bijrage van mij laten zien. Ik ben een Rock-lady en mocht gelijk bij de eerste uitdaging van november aan de bak.
De eerste uitdaging voor deze maand is het liedje November Rain van Guns n' Roses. Een klassieker natuurlijk, het bezorgt mij nog altijd kippenvel...

Hi everyone! 

As I told in an earlier post on this blog, I'm in the designteam of scrap it with a song. And today I can finally show you my first DT-work! I am a Rock-lady and the first challenge of this month is the song November Rain of Guns n' Roses. Really a classic rocksong ofcourse, I get goose bumps every time I listen to it...

Ik heb voor deze challenge 2 uitwerkingen gemaakt. De eerste is een LO met de eerste zin van de songtekst: When I look into your eyes. Natuurlijk vanwege de grote blauwe ogen van mijn zoontje op de foto!

I made 2 creations for this challenge. The first one is a LO with the first line of the songtext: When I look into your eyes. This ofcourse because the big blue eyes of my son on the picture!



Ik heb voor deze LO designpapier Ad Lib van Bobunny gebruikt. Ook heb ik de achtergrond bewerkt met gesso, templates, stempels, distressinkt, distress stains en modeling paste, en hier en daar wat ruw gemaakt. Ik heb een embellie gemaakt van een frame met een stukje designpapier, en een zelfgemaakt bloemetje en een hartje maken de LO af. Tenslotte heb ik voor de finishing touch de LO met wit en bruine fineliner omgetrokken.

I used the designpaper "Ad Lib" from Bobunny. The background I crafted with gesso, stamps, templates, distress ink, stains and modelling paste and I made it al little bit rough. The round embellisment is a frame with designpaper, the flower was made by myself (from babytwipes :) ) and a iron heart finnished the LO. Around the LO I draw a line with white and brown fineliner


De tweede is een kaartje, met een digi-stempel van Kenny K, onze sponsor van deze maand. Ik heb deze stempel gekozen, omdat hij me door de hoed, het haar en de gitaar erg aan de geweldige gitaarsolo van Slash in dit liedje doet denken..

The second one is a card, with a digistamp from Kenny K, the sponsor of this month. I have chosen this one, because this girl reminds me very much of the legendary guitarsolo of Slash in the song..


Vanwege het Burlesque uiterlijk van de digi heb ik bij dit kaartje gekozen voor een andere lijn van Bobunny, met wat donkerdere kleuren. Het kaartje heb ik ingekleurd met mijn derwent potloden, en een lintje, wat perlenpen en roosjes maken het kaartje af.

Becauso of the Burlesque look of the stamp, I used an other line of Bobunny, with more dark colours. I coloured it with my derwent pncils, and a ribbon, perlen-pen and 2 little roses make the finnishing touch on this card.

Natuurlijk hoop ik dat de voorbeelden van mij en de rest van het team jullie inspireren, en dat we veel inzendingen mogen ontvangen voor deze maand. Er komen nog 3 liedjes, en alle vier de liedjes doen mee voor de maand november! Kijk voor meer info natuurlijk ook even op het blog van SIWAS!!

I hope that these, and ofcourse the examples of the other members inspire you to make a creation, and join our challenge for this month. There are another 3 songs coming yet... You can look at the blog of SIWAS to get some more information.


See you soon, and thanks of course for visiting! 

woensdag 6 november 2013

Friends, a Christmascard and ATC's

Hallo allemaal,

Zondag heb ik weer heerlijk een dagje met 4 scrapvriendinnen gefröbeld.. Wat heerlijk is dat toch! Ik heb een LO gemaakt van de foto die we de vorige keer dat we bij elkaar waren gemaakt hebben..

Hi there everyone! 

On sunday I had a wonderfull day scrapping with my 4 scrap-friends.. I love it!! I made a LO with the picture we made last time when we were together...



Ik heb het designapier "So happy together" van Echo Park gebruikt, en de achtergrond weer bewerkt met stempels, templates, distressinkt en modeling paste. De bloemen heb ik zelf gemaakt van oude boekpagina's gekleurd met dylusions, en ik heb washi-tape, twine en een bedeltje gebruikt. Met deze LO wil ik meedoen met de scrapuitdaging van Cards and Scrap

I used the designpaper "So happy together" from Echo Park, and crafted the background with stamps, templates, distress in en modelling paste. The flowers I made of an old book, coloured with dylusions, and I used washi tape, twine and a charm.

's Avonds heb ik nog een kerstkaartje en ATCtjes gemaakt:

I made also a Christmascard and ATC's when I was home again... 





Dat was het weer, bedankt voor het kijken en tot snel!
Thanks for visiting and see you soon!

zondag 20 oktober 2013

Found it!

Afgelopen vrijdag dan toch weer even tijd gehad om lekker te scrappen... Even lekker voor mezelf aan de gang geweest. Lekker gekliederd, met dit als resultaat:

Last fridag I finaly had some time for myself to scrap again. I smashed a little, with this result:



Ik heb veschillende masks en stempels (waaronder mijn niet spetterstempels) gebruikt, en een oude lijn papier van October afternoon: Road trip. Wel erg toepasselijk bij het onderwerp.. Ben regelmatig (met Gelmar, een vriendin of alleen) "on the road" om te geocachen, schatzoeken met de GPS. In die trant heb ik ook de embellies gekozen. Als je een "cache" hebt gevonden vul je op de website in "Found it", vandaar de titel.

Leuk dat je weer kwam kijken!

I used several mask and stamps, also my new SU Grunge stamps, and "old"paper, Road trip from October afternoon. This matcht very wel by the subject: Im regularry on the road (sometimes with Gelmar or a good friend) to geocaching: Finding "treasures" with GPS. I also used embellies that match with it. When you have found a "cache", you Log your visit on the website with a "Found it", so that why it is the title.

Nice seeing you here again!