Welcome

Welcome
Posts tonen met het label Bobunny. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Bobunny. Alle posts tonen

dinsdag 18 november 2014

Airole

Hallo allemaal,

Toen ik het moodboard van Scrap around the World van november zag, moest ik hier iets mee doen. Ik vind hem prachtig, de kleuren en de materialen...

Daarom heb ik het ter inspiratie gebruikt voor een LO van een foto 2004, van de kerktoren van Airole waar we op vakantie waren.

Hi everyone,

When I saw the moodboard of Scrap around the World this month, I really wanted to do something with it. I love it, the colors, the materials used... 

So I made a LO of a picture made in 2004. We were on holiday in Airole and made this picture of the churchtower.




Dit is mijn uitwerking:

This is my entry:




Ik heb roze muziekpapier als basis gebruikt, samen met wat restjes van BoBunny. De planken achter de foto zijn gestempeld en uitgeknipt. De roosjes heb ik met dylusions, pearl mist en glimmer mist in verschillende kleuren gespoten. Verder heb ik op de achtergrond nog wat spetters en doily's gestempeld.

I used some pink paper with musicnotes as basic, with some little pieces of design paper by BoBunny. The shelves behind the picture is a stamp. I sprayed the roses in differtent colors with dylusions, glimmer mist and pearl mist ans stamped some grunges and doily's at the background.

Dat was het eerst weer, bedankt voor het kijken, ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat. Tot snel!

That's it for now, I like it when you leave a comment... See you soon again! 

vrijdag 20 december 2013

All my love to you

Hallo allemaal,

Daar was ik alweer. Dit keer met een kaartje, gemaakt voor mijn lief. Het liedje van Scrap it with a song  is deze week All my love van Led Zeppelin, en dat is natuurlijk een hele passende tekst voor een kerstkaart.. :)

Hi there!

I's me again very soon.. This time I made a Christmas card for my love.. The song for this week by Scrap it with a song is "All my love" by Led Zeppelin, so that was a beautiful line for my card.. :)



Ik heb voor deze kaar papier van Bo Bunny gebruikt, kant, twine, plakparels en verder diverse embellies die ik met rakjes gekregen heb. Tot zover maar weer, nu ga ik eerst mijn scrapkamer eens aan een grote beurt onderwerpen. Ik wens jullie dus allen hele fijne Kerstdagen toe, en een gelukkig en gezond 2014!!!

I used som paper by Bo Bunny, and ribbon, twine, pearls and some embellishments I got with some RAKs. This is it for now, and because I'm cleaning my scrappingroom first, I wish you all a merry Christmas, and a very happy, healthy and blessed 2014!! 


donderdag 7 november 2013

Scrap it with a song: November Rain

Hallo allemaal,

Zoals ik al in een eerdere blogpost heb verteld, ben ik gevraagd om in het designteam van Scrap it with a song te komen, en vandaag mag ik eindelijk de eerste uitdaging met een bijrage van mij laten zien. Ik ben een Rock-lady en mocht gelijk bij de eerste uitdaging van november aan de bak.
De eerste uitdaging voor deze maand is het liedje November Rain van Guns n' Roses. Een klassieker natuurlijk, het bezorgt mij nog altijd kippenvel...

Hi everyone! 

As I told in an earlier post on this blog, I'm in the designteam of scrap it with a song. And today I can finally show you my first DT-work! I am a Rock-lady and the first challenge of this month is the song November Rain of Guns n' Roses. Really a classic rocksong ofcourse, I get goose bumps every time I listen to it...

Ik heb voor deze challenge 2 uitwerkingen gemaakt. De eerste is een LO met de eerste zin van de songtekst: When I look into your eyes. Natuurlijk vanwege de grote blauwe ogen van mijn zoontje op de foto!

I made 2 creations for this challenge. The first one is a LO with the first line of the songtext: When I look into your eyes. This ofcourse because the big blue eyes of my son on the picture!



Ik heb voor deze LO designpapier Ad Lib van Bobunny gebruikt. Ook heb ik de achtergrond bewerkt met gesso, templates, stempels, distressinkt, distress stains en modeling paste, en hier en daar wat ruw gemaakt. Ik heb een embellie gemaakt van een frame met een stukje designpapier, en een zelfgemaakt bloemetje en een hartje maken de LO af. Tenslotte heb ik voor de finishing touch de LO met wit en bruine fineliner omgetrokken.

I used the designpaper "Ad Lib" from Bobunny. The background I crafted with gesso, stamps, templates, distress ink, stains and modelling paste and I made it al little bit rough. The round embellisment is a frame with designpaper, the flower was made by myself (from babytwipes :) ) and a iron heart finnished the LO. Around the LO I draw a line with white and brown fineliner


De tweede is een kaartje, met een digi-stempel van Kenny K, onze sponsor van deze maand. Ik heb deze stempel gekozen, omdat hij me door de hoed, het haar en de gitaar erg aan de geweldige gitaarsolo van Slash in dit liedje doet denken..

The second one is a card, with a digistamp from Kenny K, the sponsor of this month. I have chosen this one, because this girl reminds me very much of the legendary guitarsolo of Slash in the song..


Vanwege het Burlesque uiterlijk van de digi heb ik bij dit kaartje gekozen voor een andere lijn van Bobunny, met wat donkerdere kleuren. Het kaartje heb ik ingekleurd met mijn derwent potloden, en een lintje, wat perlenpen en roosjes maken het kaartje af.

Becauso of the Burlesque look of the stamp, I used an other line of Bobunny, with more dark colours. I coloured it with my derwent pncils, and a ribbon, perlen-pen and 2 little roses make the finnishing touch on this card.

Natuurlijk hoop ik dat de voorbeelden van mij en de rest van het team jullie inspireren, en dat we veel inzendingen mogen ontvangen voor deze maand. Er komen nog 3 liedjes, en alle vier de liedjes doen mee voor de maand november! Kijk voor meer info natuurlijk ook even op het blog van SIWAS!!

I hope that these, and ofcourse the examples of the other members inspire you to make a creation, and join our challenge for this month. There are another 3 songs coming yet... You can look at the blog of SIWAS to get some more information.


See you soon, and thanks of course for visiting!