Welcome

Welcome
Posts tonen met het label flowers. Alle posts tonen
Posts tonen met het label flowers. Alle posts tonen

woensdag 29 juli 2015

Challenge Scrap around the world

Hallo allemaal,

Scrap around the world heeft een dusdanig gaaf moodboard deze maand, daar moest ik nog een LO van maken! Ik ben dol op kleuren, bloemen en vlinders..

Hi everybody,

Scrap arond the world has such an awesome moodboard this month, I had to make a LO inspired by it! I love bright colors, flowers and butterflies...




Ik heb er deze vrolijke LO van gemaakt, met een foto gemaakt in onze vakantie:

I made this bright LO, with a picture of me during our last vacation:








Used materials:


  • Modeling paste and masks
  • Dylusions
  • Maya gold
  • Brusho 
  • Gelato's
  • Washi tape
  • Stazon Ink and a flowerstamp
  • Design paper: Lime twist MME
  • Gauze
  • Foam clay
  • Fabric flowers and butterfly
  • Metal wire and embellishments
  • Dew drops
  • Mini alphabet- Jilly Bean Soup

Dit was het eerst weer, ik vind het leuk als je laat weten wat je er van vindt! Tot snel!

This is it for now, I like it when you leave a comment! See you soon!


donderdag 30 april 2015

Canvas

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets geplaatst heb, ik ben de afgelopen maand druk geweest met het één en ander te veranderen in mijn huis. Zonder het te weten bleek het moodboard van Scrap around the world wel heel erg bij mijn eigen nieuwe kleurenschema te passen...

Hello everyone,

It's been a while since I've posted something here. I've been busy with changing the colors in my living room. I noticed that my new colors are very much like the boodboard of Scrap around the world..



Wat vind ik dit een gaaf bord! Daarom heb ik een nieuwe canvas voor aan de muur gemaakt, met als thema strand.

I really love this board!! That's why I made an new canvas for the livingroom with it, with a beachtheme.




Ik heb er een mixed media canvas van gemaakt, met als basis verf, modeling paste, dylusions, gesso, brusho en inka gold. Verder heb ik een restje van mijn nieuwe tafelkleed verwerkt, en veel natuurlijke materialen als jute, touw en natuurlijk de schelpen. Een paar bloemetjes en dewdrops geven nog wat extra kleur.

I made a mixed-media project, with paint, modeling paste, dylusions, gesso, brusho and inka gold on the base. I also used a peace of my new tablecloth which was leftover, and many natural materials like burlap, twine and ofcourse the seashells. A few flowers and dewdrops give it some extra color.



Details:








En dan hier een kleine impressie van de veranderingen tot nu toe in mijn huis:

Here a little impression of the changes until now:











Tot zover eerst maar weer, hopelijk tot snel!

This is it for now, hope to see you soon again! 

woensdag 25 maart 2015

Those who bring sunshine...

Hallo allemaal!

Lente! Eindelijk! Ondanks het druilerige weer hier had ik echt zin om een vrolijke LO te maken. Het moodboard van Scrap around the world was hiervoor de inspiratie:

Hi everyone,

Spring! At last! It is still a little bad weather right here, but I was totally in the mood for a very bright LO. I used the moodboard of Scrap around the world for some inspiration:




Ik hou van blauw en geel, dus ben even los gegaan met deze kleuren! Gecombineerd met hout en touw is het dit geworden:

I love blue and yellow together, so I went to rock and roll with it! I combined it with some twine and wood for the natural look of the moodboard:


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
I used this materials:

Gelato's
Dylusions
Gesso
Modeling paste
Bookpage
Washi tape
Inka Gold
Twine
Doily's
(Zelfgemaakte) bloemen/(Homemade) flowers
Dew drops
Charm
Houten embellies/Wooden embellishments

Een stansje en een stempel maken het af. Met deze LO wil ik ook graag meedoen met de scrapuitdaging 21 van Cards and Scrap: textuur. Met modeling paste, gesso en Inka Gold heb ik op de ondergrond verschillende texturen gemaakt. Maar ook door de doily's en embellishments heeft mijn LO verschillende texturen gekregen.

A die and a stamp to finish this LO. I also want to entry the challenge of Card and Scrap: texture. I used different techniques to make some textures on my LO.

I also want to enjoy the challenge of Mixed Media Place, typography. I made this LO inspired on the quote I used..

Tot zover eerst maar weer, ik zou het leuk vinden als je laat weten wat je er van vindt!

This is it for now, I like it when you leave a comment below!



dinsdag 18 november 2014

Airole

Hallo allemaal,

Toen ik het moodboard van Scrap around the World van november zag, moest ik hier iets mee doen. Ik vind hem prachtig, de kleuren en de materialen...

Daarom heb ik het ter inspiratie gebruikt voor een LO van een foto 2004, van de kerktoren van Airole waar we op vakantie waren.

Hi everyone,

When I saw the moodboard of Scrap around the World this month, I really wanted to do something with it. I love it, the colors, the materials used... 

So I made a LO of a picture made in 2004. We were on holiday in Airole and made this picture of the churchtower.




Dit is mijn uitwerking:

This is my entry:




Ik heb roze muziekpapier als basis gebruikt, samen met wat restjes van BoBunny. De planken achter de foto zijn gestempeld en uitgeknipt. De roosjes heb ik met dylusions, pearl mist en glimmer mist in verschillende kleuren gespoten. Verder heb ik op de achtergrond nog wat spetters en doily's gestempeld.

I used some pink paper with musicnotes as basic, with some little pieces of design paper by BoBunny. The shelves behind the picture is a stamp. I sprayed the roses in differtent colors with dylusions, glimmer mist and pearl mist ans stamped some grunges and doily's at the background.

Dat was het eerst weer, bedankt voor het kijken, ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat. Tot snel!

That's it for now, I like it when you leave a comment... See you soon again! 

zondag 9 november 2014

SIWAS November: The Cure

Hallo allemaal!

Hier ben ik weer, een beetje later dan gepland, maar kwam er even niet aan toe om te bloggen deze week. Maar goed, ik wil nog wel graag de kaart laten zien die ik heb gemaakt voor de uitdaging van Scrap it with a Song van November. Het liedje is 'Lovecats' van the Cure, en laat één van mijn vriendinnen nu daar de perfecte stans voor hebben voor een kaartje.. Thanks Wiebine!

Hi everyone!

Back again, a little bit later than I wanted to, but I was busy this week so I hadn't the time to blog. But I want to show you the card I made for the challenge on Scrap it with a Song this month. The song is 'Lovecats' by the Cure and one of my friends hadthe perfect die for a card. Thanks Wiebine!


Voor het kaartje vond ik het ook wel leuk om de cirkel van de singlecover terug te laten komen. Deze heb ik 'gevuld' met washitape.

I thought it was nice to use the circle on the cover at the card. I 'filled' the circle with washitape.

Dit was het eerst weer, hopelijk tot snel!

This is it for now, hope to see you soon again! 

donderdag 2 oktober 2014

Een canvas-opdracht..

Hallo allemaal!

Van een collega kreeg ik de opdracht om een canvas te maken voor haar moeder. 3 foto's, zwart-wit met rood als accentkleur. Een hele leuke uitdaging, dus daar heb ik dan ook met plezier aan gewerkt. Dit is het uiteindelijke resultaat:


Ik ben begonnen met een canvas van 50x70 cm. Deze heb ik grijs geschilderd, express een beetje ongelijkmatig om wat diepte er in te krijgen. Vervolgens heb ik met gipsverband in de hoeken een reliëf gemaakt, en dit met structuurpasta nog wat bijgewerkt. Dit heb ik weer geschilderd, ik heb de verf expres niet helemaal gemengd zodat het niet te effen zou worden. Nadat het droog was heb ik gestempeld met inkt en gesso en met structuurpasta en masks nog wat meer reliëf aangebracht. Dit heb ik weer bewerkt met inkt en perfect pearl voor een heel subtiel glimmertje. 

Tot zover de ondergrond, hierna was het tijd voor verschillende designpapiertjes van Echo Park en 7 Gypsies, wat lint en natuurlijk washitape. Een paar taartrondjes maken de ondergrond af. Bij de bouwmarkt har ik een dun 'lijstlatje' gehaald, deze heb ik op maat gezaagd en met zwarte hoogglanslak overgespoten. Zo heb ik de foto's dus 'ingelijst' zodat ze er extra uitspringen. Verschillende bloemen, hartjebedels, brads, sterren klokken en dewdrops maken de canvas af. 


 Echt superleuk om te doen, je weet nooit precies hoe het gaat worden. Nu maar hopen dat degene die het krijgt er blij mee is!


Hier nog 2 detailfoto's...



Dit was het eerst weer, zeer binnenkort weer meer!!!


woensdag 17 september 2014

My experiment

Hallo allemaal,

Op mijn vorige blogpost liet ik al weten dat ik helemaal in de mood was om lekker te scrappen en druk aan het experimenteren was met een Lay Out... En hier dan het resultaat. Heerlijk dat kliederen, spelen met kleuren, vormen, materialen. I love it!

Hi everyone,

On my last blogpost I wrote already that I am totally in the mood of scrapping today, and that I had begun on a new experiment with a Lay Out. Here the result of that. I love so much playing with different colours and materials! 



Met deze Lay Out wil ik meedoen met een aantal challenges:
With this Lay Out I want to enter a couple of challeges:

Allereerst Scrap Around The World met dit prachtige moodboard. Ik heb geprobeerd een romantische sprookjessfeer te creeren met subtiele glimmers van de glimmermist en de kleuren van de boeken. Ook heb ik wat vintage embellies gebruikt.

At first Scrap around the World with this lovely moodboard. I've tried to create a romantic 'fairytalestyle' with a shimmer of glimmermist and the colours of the books. A also added some vintage embellishments.


Ook het moodboard van Scrapplezier ligt deze maand wel een beetje in dezelfde stijl.. Rozen, boeken, beetje vintage. Ik heb de rozen en de boekenpagina's terug laten komen op de Lay Out.

The moodboard of 'Scrapplezier' is also a little bit in the same style I think.. I used some (pink) roses and bookpages on my Lay Out.



Paperwings: Ik heb lint gebruikt onder de foto, en twine om de cirkel om de foto te maken.

Paperwings: I used ribbon below the picture, and twine to make a circle around the picture.


Scrap it girl: De dots en hartjes zijn stencils, gebruikt met modeling paste. De doodles in de hoeken en muziekbalken zijn stempels.

Scrap it girl: The dots and hearts are stencils, used with modeling paste. The doodles in the corners and music notes are stamps.




Dit was het eerst weer, ik vind het altijd leuk om te lezen wat je er van vindt!

This is it for now, I like it when you leave a comment so I can read it!