Welcome

Welcome
Posts tonen met het label perlen pen. Alle posts tonen
Posts tonen met het label perlen pen. Alle posts tonen

woensdag 17 september 2014

My experiment

Hallo allemaal,

Op mijn vorige blogpost liet ik al weten dat ik helemaal in de mood was om lekker te scrappen en druk aan het experimenteren was met een Lay Out... En hier dan het resultaat. Heerlijk dat kliederen, spelen met kleuren, vormen, materialen. I love it!

Hi everyone,

On my last blogpost I wrote already that I am totally in the mood of scrapping today, and that I had begun on a new experiment with a Lay Out. Here the result of that. I love so much playing with different colours and materials! 



Met deze Lay Out wil ik meedoen met een aantal challenges:
With this Lay Out I want to enter a couple of challeges:

Allereerst Scrap Around The World met dit prachtige moodboard. Ik heb geprobeerd een romantische sprookjessfeer te creeren met subtiele glimmers van de glimmermist en de kleuren van de boeken. Ook heb ik wat vintage embellies gebruikt.

At first Scrap around the World with this lovely moodboard. I've tried to create a romantic 'fairytalestyle' with a shimmer of glimmermist and the colours of the books. A also added some vintage embellishments.


Ook het moodboard van Scrapplezier ligt deze maand wel een beetje in dezelfde stijl.. Rozen, boeken, beetje vintage. Ik heb de rozen en de boekenpagina's terug laten komen op de Lay Out.

The moodboard of 'Scrapplezier' is also a little bit in the same style I think.. I used some (pink) roses and bookpages on my Lay Out.



Paperwings: Ik heb lint gebruikt onder de foto, en twine om de cirkel om de foto te maken.

Paperwings: I used ribbon below the picture, and twine to make a circle around the picture.


Scrap it girl: De dots en hartjes zijn stencils, gebruikt met modeling paste. De doodles in de hoeken en muziekbalken zijn stempels.

Scrap it girl: The dots and hearts are stencils, used with modeling paste. The doodles in the corners and music notes are stamps.




Dit was het eerst weer, ik vind het altijd leuk om te lezen wat je er van vindt!

This is it for now, I like it when you leave a comment so I can read it! 

dinsdag 15 april 2014

SIWAS: Iggy Pop "Passenger"

Hallo allemaal!

Het is weer de 15de, dus tijd voor de nieuwe rockchallenge van Siwas: Passenger van Iggy Pop. Als Rockchick mocht ik hier ook mijn bijdrage aan leveren:

Hi everyone!

It is the 15th again, so it is time for the new Rockchallenge on SIWAS: Passenger of Iggy Pop. As a rockchick it was also my turn to make a LO to inspire:




Ik heb voor deze LO wat restjes van designpapier en embellies gebruikt die ik ooit eens van iemand had overgenomen. Verder lekker gekliederd met inkt, stempels, modeling paste, masks en perlenpen, wat washi tape, bloemetjes, een stukje touw, knoopjes en rub-ons maken de LO af.

Bedankt voor het kijken, en tot snel!

I used some leftovers of designpaper and embellishments and I was horsing around with stamps, ink, modeling past, templates and perlenpen. To finish I used some washi tape, flowers, twine, buttons and rub-ons.

Thanks for watching again, see you soon!