Welcome

Welcome
Posts tonen met het label pearls. Alle posts tonen
Posts tonen met het label pearls. Alle posts tonen

zondag 9 november 2014

SIWAS November: The Cure

Hallo allemaal!

Hier ben ik weer, een beetje later dan gepland, maar kwam er even niet aan toe om te bloggen deze week. Maar goed, ik wil nog wel graag de kaart laten zien die ik heb gemaakt voor de uitdaging van Scrap it with a Song van November. Het liedje is 'Lovecats' van the Cure, en laat één van mijn vriendinnen nu daar de perfecte stans voor hebben voor een kaartje.. Thanks Wiebine!

Hi everyone!

Back again, a little bit later than I wanted to, but I was busy this week so I hadn't the time to blog. But I want to show you the card I made for the challenge on Scrap it with a Song this month. The song is 'Lovecats' by the Cure and one of my friends hadthe perfect die for a card. Thanks Wiebine!


Voor het kaartje vond ik het ook wel leuk om de cirkel van de singlecover terug te laten komen. Deze heb ik 'gevuld' met washitape.

I thought it was nice to use the circle on the cover at the card. I 'filled' the circle with washitape.

Dit was het eerst weer, hopelijk tot snel!

This is it for now, hope to see you soon again! 

woensdag 17 september 2014

My experiment

Hallo allemaal,

Op mijn vorige blogpost liet ik al weten dat ik helemaal in de mood was om lekker te scrappen en druk aan het experimenteren was met een Lay Out... En hier dan het resultaat. Heerlijk dat kliederen, spelen met kleuren, vormen, materialen. I love it!

Hi everyone,

On my last blogpost I wrote already that I am totally in the mood of scrapping today, and that I had begun on a new experiment with a Lay Out. Here the result of that. I love so much playing with different colours and materials! 



Met deze Lay Out wil ik meedoen met een aantal challenges:
With this Lay Out I want to enter a couple of challeges:

Allereerst Scrap Around The World met dit prachtige moodboard. Ik heb geprobeerd een romantische sprookjessfeer te creeren met subtiele glimmers van de glimmermist en de kleuren van de boeken. Ook heb ik wat vintage embellies gebruikt.

At first Scrap around the World with this lovely moodboard. I've tried to create a romantic 'fairytalestyle' with a shimmer of glimmermist and the colours of the books. A also added some vintage embellishments.


Ook het moodboard van Scrapplezier ligt deze maand wel een beetje in dezelfde stijl.. Rozen, boeken, beetje vintage. Ik heb de rozen en de boekenpagina's terug laten komen op de Lay Out.

The moodboard of 'Scrapplezier' is also a little bit in the same style I think.. I used some (pink) roses and bookpages on my Lay Out.



Paperwings: Ik heb lint gebruikt onder de foto, en twine om de cirkel om de foto te maken.

Paperwings: I used ribbon below the picture, and twine to make a circle around the picture.


Scrap it girl: De dots en hartjes zijn stencils, gebruikt met modeling paste. De doodles in de hoeken en muziekbalken zijn stempels.

Scrap it girl: The dots and hearts are stencils, used with modeling paste. The doodles in the corners and music notes are stamps.




Dit was het eerst weer, ik vind het altijd leuk om te lezen wat je er van vindt!

This is it for now, I like it when you leave a comment so I can read it! 

donderdag 14 augustus 2014

Senn

Voor een scrapgenootje een geboortekaartje gemaakt:


Het is een zgn Easelkaart geworden, met uiteraard weer stempels en washitape. Het stempeltje heb ik ingekleurd met watermarkers van SU, het kaartje heb ik afgemaakt met sterretjes, parels en thickers.


donderdag 31 juli 2014

De kaartjes van mijn vakantie..

Hallo allemaal,

Ik had mijzelf de beperking opgelegd om maar 1 kratje met scrapspulletjes mee te nemen op vakantie. Ik moest mij dus redden met wat kaartjes, stempels, washitape, de lettertang en wat embellies. Ik heb er wat kaartjes van gemaakt:


Heb ik weer een voorraadje!

Dat was het weer, hopelijk tot snel!

donderdag 3 juli 2014

2 kaartjes en een klein cadeautje

Hallo allemaal,

Na een klein dipje vorige maand heb ik sinds vorige week de smaak weer lekker te pakken.. Komt misschien ook wel omdat ik een klein beetje eb opgeruimd in mijn scrapkamer ;) In ieder geval heb ik de smaak wat challenges betreft aardig te pakken, met de vorige LO heb ik de prijs gewonnen bij de Cards and Scrap uitdaging , echt supergaaf!

Vanavond ben ik toch ook mijn hokje maar even ingedoken om een paar kaartjes te maken, ik kwam nog wat leuke challenges tegen...




Deze is naar de lift van het Liftchallenge blog. Ik heb in plaats van plankjes mijn washitape maar weer eens tevoorschijn getoverd, de bloemen zijn van babydoekjes.




Deze is naar aanleiding van de sketch op het blog van scrapplezier. Ook bij deze sketch zag ik weer de mogelijkheden om met washitape te werken... Oh ik hou van washitape!

Verder was één van de juffen vandaag voor het laatst voor de klas. Daarom heb ik nog maar even snel een klein cadeautje in elkaar geknutseld:

Van Brenda afgekeken, 3 waxinelichtjes heb ik beplakt met washitape, en samen met wat dew drops, sterretjes en roosjes op een kartonnetje gedaan. Strikjes er omheen en klaar!

zondag 13 april 2014

Nog wat kaartjes


Afgelopen dagen tussendoor nog even lekker aan de knutsel geweest, voor een forumlid die mem geworden is en voor de voorraad..





Ik heb me weer uitgeleefd met de washitape.. Snel klaar, en het geeft zo'n leuk effect!


vrijdag 3 januari 2014

Productie

Allereerst de beste wensen voor iedereen in het nieuwe jaar!

Heerlijk, zo een paar dagen vrij. Ik heb mijn scrapkamer even flink onder handen genomen, alles is weer gestructureerd. Dus ik kan weer lekker aan de knutsel.

Ik heb dan ook al flink wat kaartjes gemaakt, gedeeltelijk voor in mijn bakje, gedeeltelijk omdat ik ze nodig had. En ik ben nog lang niet uitgeknutseld, maar ik kan nog niet alles laten zien... :) Later meer dus.


At first, I wish you all the best for 2014! 

I have a few days of, I love it! Cleaned up my scraproom, organized everything. Time to go scrapping! 

I made some cards these days, to have in supply, and for some really sweets women who gave me really many scrapthings... Thanks a lot! I'm not finished yet, but I show the oher cards later.

De kaartjes tot nu toe:

The cards untill now: 



3 Kaartjes met hetzelfde papier, at ik ooit uit een kitje heb gekregen. Superschattig papier vind ik het!

3 Cards from paper I got with a swapkit. Lovely paper isn't it? 



Ook maar eens een kaartje met aluminium tape gemaakt. Ik moet nog wel wat oefenen, maar het geeft erg leuk resultaat!

I made finally a card with aluminium tape. I have to practise a little more, but the result is cool! 


En als laatste een kaartje dat ik gelift heb van Oeneke. Ik vond haar kaartje zo geweldig, dat ik hem ook gelijk heb gemaakt... Gelukkig is liften in scrapland toegestaan! :)

And at last a card I lifted from Oeneke.. I think it is just a wonderfull card, so I have to make him my own. Luckily it is allowed to lift in scrapland...

Dat was het weer! Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat, en tot snel!

That's all for now, I like it when you send a comment, and see you soon again!