Welcome

Welcome
Posts tonen met het label SU. Alle posts tonen
Posts tonen met het label SU. Alle posts tonen

donderdag 14 augustus 2014

Senn

Voor een scrapgenootje een geboortekaartje gemaakt:


Het is een zgn Easelkaart geworden, met uiteraard weer stempels en washitape. Het stempeltje heb ik ingekleurd met watermarkers van SU, het kaartje heb ik afgemaakt met sterretjes, parels en thickers.


zaterdag 12 oktober 2013

Valreep kaartje/Last minute card

Zag ineens dat de liftchallenge vandaag afloopt, dus nog maar heel snel even een kaartje gemaakt.. Hoop dat hij nog op tijd is. Ik vond de lift nl zo leuk... :)

A quick card, because I saw that the challenge for "Liftchallenge" closes today... I like the lift that they have this week! 


Kon ik gelijk mijn nieuwe spatterstempel uitproberen!!!  :)

I could even try my new Grunge stamp (SU) on it! I'm very happy with this one.. :)


Thanks for stopping by!

donderdag 3 oktober 2013

Kaartjes van de crop

Afgelopen zaterdag ben ik bij een crop van een mede-forumlid van SNN geweest, met daarbij ook twee workshops van SU-demonstratrice Janneke. Nu ben ik niet van alles van SU gecharmeerd, maar één van de workshopjes vond ik toch wel erg leuk, dus deze heb ik meegedaan. Hier het resultaat:



Ik ben op het moment wel van de spetters, dus dit vond ik een erg leuk projectje. Na de (erg goed verzorgde) lunch ben ik voor mezelf gaan werken, en heb ik nog twee kaartjes gemaakt:



Het was een geslaagde dag!