Welcome

Welcome
Posts tonen met het label dutch dares. Alle posts tonen
Posts tonen met het label dutch dares. Alle posts tonen

donderdag 24 juli 2014

Ff oefenen

Hallo allemaal,

Vandaag een LO gemaakt van één van onze vakantiefoto's van vorige week:


Met deze LO wil ik meedoen met de challenge van Dutch Dare: gebruik waterverf. Ik heb waterverf gebruikt om spetters te maken op de LO. Ook wil ik met deze meedoen met de scrapchallenge van Cards and Scrap. Ik heb een aantal doilies gestempeld op de LO. Verder heb ik washitape, bloemetjes uit de gewonnen rak van Cen S en designpapier van We're memorykeepers gebruikt.

Dat was het eerst weer, tot snel!

zaterdag 28 juni 2014

Schip ahoy!

Hallo allemaal,

Gisteravond was er geen voetbal op tv... Dus had ik even tijd om te scrappen ;) Ik heb een LO gemaakt naar de schets van Creative Scrappers:

Yesterday there was no soccer on tv... Time to scrap! ;) I made a LO with the sketch of Creative scrappers:



Ik heb hierbij ook de challenges van Cards an Scrap ( scrap uitdaging distress) en Dutch Dares (grid) gebruikt. Alle randjes heb ik gedistresst en bewerkt met distress inkt. Ik heb een mask van kippengaas gebruikt, en "gestempeld" met een stuk gaas dat je normaal voor het afwerken van muren gebruikt. Ook heb ik een stukje van het gaas onder de washitape gebruikt. Het papier is van Graphic 45: Bohemian Bazaar. 

I used also the challenges by Cards and Scrap (distress) and Dutch Dares (grid). I "distressed" te edges of all the paper. I used for the grid a mask of nettings, and I stamped with a little piece of netting that we used to make the walls. I used also this netting on the LO under the washitape. The paper I used is by Graphic 45: Bohemian Bazaar.