Hallo allemaal,
Vandaag een LO gemaakt van één van onze vakantiefoto's van vorige week:
Met deze LO wil ik meedoen met de challenge van Dutch Dare: gebruik waterverf. Ik heb waterverf gebruikt om spetters te maken op de LO. Ook wil ik met deze meedoen met de scrapchallenge van Cards and Scrap. Ik heb een aantal doilies gestempeld op de LO. Verder heb ik washitape, bloemetjes uit de gewonnen rak van Cen S en designpapier van We're memorykeepers gebruikt.
Dat was het eerst weer, tot snel!
De Cards & Scrap Inspiratieblog stopt
8 jaar geleden



