Welcome

Welcome

dinsdag 27 juli 2010

B.o.M. LO 14: Mijn bloemen

Ik ben weer helemaal bij met mijn B.o.M.! Hier is nummer 14: Mijn bloem, hier heb ik mijn bloemen van gemaakt. Ik kwam op het idee door de LO van 1 van de andere forumleden, die had een stukje over wilde bloemen, en toen bedacht ik me opeens dat ik deze foto's nog had, van jaren geleden. Ik heb toen met Kishan, mijn buurjongetje, allemaal foto's genomen van wilde bloemen...

Dit is hem geworden:

Ik heb hem gemaakt van restjes papier, het designpapier is van BoBunny. Verder heb ik de embossingsmal van Chaja weer gebruikt, dit heb ik met een witte gelpen omgetrokken om het wat te verduidelijken. De letters heb ik zondag van Beppe Tynke gekregen, en het vlindertje komt nog uit mijn verjaardagsrak. Hier wat details:


Misschien dat ik links onder nog wel eens wat ga embossen, vind het hoekje nu wel een beetje kaal, en een bloemetje vond ik te druk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten