Welcome

Welcome

donderdag 5 augustus 2010

Vintage-achtig kaartje

Gisteravond was er op het SNN forum een online crop, met een workshop voor een kaartje. Ik deed mee, en besloot voor papier te gaan dat ik nog had liggen, maar waar ik nog nooit iets mee gedaan heb. Dit is het resultaat geworden:

Het papier is uit een oude lijn van K&Compagny, de sticker van het kant en de knopenstickers zijn uit de Nostalgiques-lijn van Rebecca Sower. Ik heb het plaatje ingekleurd met mijn Derwents, en na het doezelen heb ik nog wat accenten getracht aan te brengen met distress inkt. De flapjes en de (witte) bloemen heb ik ook bewerkt met Distress Inkt (Worn Lipstick en Peeled Paint) De flapjes zijn verder geknipt en geponsd met een hartjespons bij gebrek aan een mooie randpons. Tenslotte heb ik stempeltjes en randje bewerkt met glitterlijm van Kars.
Hier nog wat details:




Ik ben normaal gesproken niet zo van de vintage, maar ik vond het leuk om het eens te proberen. Voor kaartjes vind ik het ook nog wel leuk, als zul je me niet zo snel met 'oude' plaatjes zien werken..

2 opmerkingen:

  1. Vind het een prachtig doosje. Heel lief met het plaatje.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit superleuk geworden Tynke, heel erg mooi. In het doosje kun je natuurlijk nog een leuk kadootje doen, een heel leuk idee en prachtig uitgevoerd.
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen