Welcome

Welcome

dinsdag 6 juli 2010

Kaartje voor de stagiaire

Eindelijk heb ik weer eens een kaartje gemaakt! De laatste tijd hield ik me meer met LO's bezig, maar voor in het plakboek voor de stagiaire die op het werk afscheid neemt deze week heb ik toch weer even een kaartje gemaakt.

Ik heb een wit vierkant kaartje genomen, het designpapier is van Bo Bunny. De strookjes heb ik even door mijn ribbelaar gehaald. Het stempeltje (Magnolia) heb ik ingekleurd met mijn derwents. In het dtrookje heb ik eyelets geslagen, daardoor een lintje en aan het lintje het labeltje (dit is de achterkant van het designpapier) Het stempeltje heb ik er met 3d kit opgezet om het iets meer diepte te geven, het vlindertje is zo gekocht. Tenslotte heb ik de vlinder en wat van de achtergrondbloemetjes versierd met mijn nieuwe perlenpennen! (pastelblauw en magenta)
De details:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten