Welcome

Welcome
Posts tonen met het label Liftchallenge. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Liftchallenge. Alle posts tonen

zaterdag 12 oktober 2013

Valreep kaartje/Last minute card

Zag ineens dat de liftchallenge vandaag afloopt, dus nog maar heel snel even een kaartje gemaakt.. Hoop dat hij nog op tijd is. Ik vond de lift nl zo leuk... :)

A quick card, because I saw that the challenge for "Liftchallenge" closes today... I like the lift that they have this week! 


Kon ik gelijk mijn nieuwe spatterstempel uitproberen!!!  :)

I could even try my new Grunge stamp (SU) on it! I'm very happy with this one.. :)


Thanks for stopping by!