Zag ineens dat de liftchallenge vandaag afloopt, dus nog maar heel snel even een kaartje gemaakt.. Hoop dat hij nog op tijd is. Ik vond de lift nl zo leuk... :)
A quick card, because I saw that the challenge for "Liftchallenge" closes today... I like the lift that they have this week!
Kon ik gelijk mijn nieuwe spatterstempel uitproberen!!! :)
I could even try my new Grunge stamp (SU) on it! I'm very happy with this one.. :)
Thanks for stopping by!
De Cards & Scrap Inspiratieblog stopt
8 jaar geleden
