Welcome

Welcome

maandag 13 oktober 2014

One layer card

Hallo allemaal,

Bij Cards and scrap is nog tot vanavond de kaartenuitdaging om een one layer card te maken. Dit vond ik wel een erg leuke uitdaging, zodat ik vanavond nog even aan de gang ben gegaan. Dit heeft niet één maar drie kaartjes opgeleverd, die ik hier nu wil laten zien. Omdat het alweer vroeg donker is was ik helaas aangewezen op een foto met flits, mijn excuus hiervoor.

 Bij dit kaartje heb ik washitape met een embossingfolder gecombineerd. Een bloemetje en een tekststempel maken het kaartje af.

 Ook hier heb ik aan de zijkanten een embossingfolder gebruikt. Het stempeltje heb ik met markers gekleurd en toen gestempeld.

Hier heb ik de vlindertjes "gemaskd" en een lijntje erom gezet voor wat diepte.


Dat was het weer, tot snel!

1 opmerking:

  1. Ze zijn leuk Tynke!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen