Welcome

Welcome

woensdag 8 oktober 2014

DT things

Hallo allemaal!

Vandaag eindelijk weer even wat tijd om hier nog wat dingen te plaatsen...

Allereerst mijn LO voor scrap it with a song van deze maand. De titel en de felle kleurtjes van de videoclip inspireerden me voor deze LO:

Hi everyone! 

Today I finally have some time to add some DT things here...

At first my LO for the new challenge of Scrap it with a song this month. The title of the song and the bright colors in the video inspired me to make this LO:




Ook ben ik gevraagd om gast-designer te worden deze maand bij het blog van Craft and Smash deze maand. Een eer natuurlijk! Het thema van de maand is Gothic. Voor mij wel een uitdaging, omdat ik wel van de kleurtjes ben,, Maar ik heb mijn best gedaan en een kaart gemaakt.

I've been also asked to be one of the guestdesigners of Craft and Smash this month. An honour ofcourse! This month theme is Gothic. This was a bit of a challenge for me because I usually work with bright colors.. But I made this card for it:



Ik heb een digistempel van KennyK gebruikt, structuurpasta met een mask gebruikt voor de achtergrond. Het papier is van BoBunny en 7 Gypsies. Wat lint en embellies maken de kaart af.

I used a digistamp of KennyK and some modeling paste with a mask to make the background. The designpaper is by BoBunny and 7 Gypsies. Some ribbon and other embellishments finish the card.

Leuk dat je weer even kwam kijken, hopelijk tot snel!

Nice seeing you here, I hope to see you soon again! 

1 opmerking:

  1. Wat een stoere layout Tynke. En dat gottic style zou voor mij ook echt moeilijk zijn. Maar je heb het knap uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen