Welcome

Welcome

vrijdag 29 januari 2010

En alweer een doosje!

Ik heb nog een doosje gemaakt, alleen nu voor de valentijnsuitdaging van Annettes Creafarm...

http://annettescreafarm.blogspot.com/2010/01/een-valentijn-uitdaging.html





Ik heb het doosje beplakt met papier dat ik gestempeld en gedoodled heb. Daarna heb ik er met glitters nog wat accenten op aangebracht. Hieroverheen heb ik een ander designpapiertje geplakt, dit bewerkt met distress inkt, en over het geheel heb ik een lint geplakt. De bloem is gemaakt van een knoop, hier heb ik geurpapier omheen gedaan dat ik weer bewerkt heb met distress inkt, en in de vorm van een bloem heb geknipt. De bloem geurt dus ook echt naar een bloem!
Het kaartje heb ik uit een kaartje geknipt, hier een gedoodled en geribbeld stukje papier overheen en hier heb ik de digistempel ingeplakt. Deze heb ik bewerkt met verschillende kleuren gelpennen, het kaartje heb ik met wat roosjes versierd. Vervolgens heb ik hier een lintje doorgehaald, en dit met de bloem en 3dkit bevestigd op het doosje.

Hopelijk vinden jullie (en Annette en Jolanda natuurlijk) het wat!

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gedaan zeg!! En die andere doosjes (uit je vorige berichtje) zijn ook erg leuk!!
    Leuk om weg te geven zoiets...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind em superleuk geworden!Heel veel werk voor zo'n doosje,maar een mooi resultaat;)

    groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen