Hallo allemaal,
Uitdaging 112 van het Marianne Design Challengeblog is een leuke: Maak een kaart met 9 vierkantjes en materiaal van MD. En aangezien ik nog kerstpapier had liggen, en ik mijn sneeuwvlokstans wel graag uit wilde proberen, heb ik een poging gedaan:
Ik heb de vierkantjes wat schuin over elkaar geplakt voor een speels effect. Ook heb ik simmige vierkantjes met 1 of 2 lagen 3d tape vast geplakt, zodat je wat verschillende dieptes krijgt. Dit is een beetje te zien op onderstaande foto:
Dit was het weer, tot snel!
De Cards & Scrap Inspiratieblog stopt
8 jaar geleden


