Welcome

Welcome
Posts tonen met het label Marianne Design. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Marianne Design. Alle posts tonen

vrijdag 19 september 2014

De eerste kerstkaart van dit jaar..

Hallo allemaal,

Uitdaging 112 van het Marianne Design Challengeblog is een leuke: Maak een kaart met 9 vierkantjes en materiaal van MD. En aangezien ik nog kerstpapier had liggen, en ik mijn sneeuwvlokstans wel graag uit wilde proberen, heb ik een poging gedaan:


Ik heb de vierkantjes wat schuin over elkaar geplakt voor een speels effect. Ook heb ik simmige vierkantjes met 1 of 2 lagen 3d tape vast geplakt, zodat je wat verschillende dieptes krijgt. Dit is een beetje te zien op onderstaande foto:


Dit was het weer, tot snel!