Welcome

Welcome

zondag 22 februari 2015

Secret Scrap Lift SNN

Hallo allemaal,

Op het SNN-forum heb ik meegedaan aan een secret scraplift. Een hele uitdaging om de (overigens echt prachtige) LO van Connie in mijn eigen stijl na te maken, maar ik geloof dat het wel gelukt is...

Hi everyone,

I joined a Secret Scrap Lift on the SNN-panel. It was very much a challenge for me to make my own style LO of the really beautiful LO made by Connie.. But I think I passed ;)



Wat was het toch een schatje! Ik heb nog niet heel veel babyfoto's gescrapt, aangezien ik pas echt begon te scrappen toen Gelmar een jaar oud was. Maar deze kan in het babyboek!

He was so adorable then! (And still is btw) I haven't made a lot of LO's of the pictures when Gelmar was a little baby, I started scrapbooking when he was more than a year old.. But this one can put in the babybook! 


Fijne dat je langskwam, tot snel!

Nice to see you here, see you soon again! 

3 opmerkingen:

  1. Een schitterend mooi lootje met Gelmar en mooie achtergrond ook met de template en de kleurtjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja echt een heel mooi lootje geworden Tynke! Wat zijn ze dan klein he de kids, en voor je het in de gaten hebt zijn ze alweer groot! Tijd vliegt voorbij. Succes met het scrappen van de babyfoto's :-)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige layout heb je gemaakt met deze babyfoto!

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen