Welcome

Welcome

vrijdag 19 september 2014

De eerste kerstkaart van dit jaar..

Hallo allemaal,

Uitdaging 112 van het Marianne Design Challengeblog is een leuke: Maak een kaart met 9 vierkantjes en materiaal van MD. En aangezien ik nog kerstpapier had liggen, en ik mijn sneeuwvlokstans wel graag uit wilde proberen, heb ik een poging gedaan:


Ik heb de vierkantjes wat schuin over elkaar geplakt voor een speels effect. Ook heb ik simmige vierkantjes met 1 of 2 lagen 3d tape vast geplakt, zodat je wat verschillende dieptes krijgt. Dit is een beetje te zien op onderstaande foto:


Dit was het weer, tot snel!

10 opmerkingen:

  1. super mooie winterkaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan, mooi speels kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo met de vakjes iets scheef!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Juist leuk zo scheef !!!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tynke,
    Mooie vakjeskaart, geeft een leuk effect zo met de speels opgeplakte vierkantjes.
    Leuk dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuke kerstkaart Tynke!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig kaartje! Lekker speels :)
    Erg leuk gedaan Tyneke!
    Ik snuffel gelijk nog eventjes verder op je blog hihi.

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk bedacht met die hoogteverschillen en schuingeplakte vierkantjes
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker speels, ik ben gelijk je nieuwe volger...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen