Welcome

Welcome

zondag 8 juni 2014

Sunrise love

Afgelopen woensdag was mijn lief jarig. En wat een speciaal moment om dat te vieren, ondanks alle zorgen in het gezin. Na jaren van vechten en afwachten (waar ik slechts een deel vanaf de zijlijn heb meegemaakt, diep respect voor het doorzettingsvermogen van mijn lief en zijn ouders) zijn we nu druk bezig om zijn eigen woonstek in te richten. Een bijzonder huis, waar hij volledig in vrijheid kan wonen en toch ook alle zorg kan krijgen die zijn lichaam nu eenmaal nodig heeft. Omdat het nu een speciaal moment was heb ik mij voor het eerst in lange tijd weer gewaagd aan een schilderij. Met de tinten van zijn inrichting, grijs, rood, oranje in mijn achterhoofd heb ik een schilderij gemaakt dat voor mij de nieuwe fase verbeeldt:


Twee mensen, die van elkaar houden, terwijl de zon weer opkomt. Mijn manier om te zeggen wat ik met woorden niet altijd even gemakkelijk kan zeggen...

En gelukkig is hij er heel erg blij mee. :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten