Welcome

Welcome

maandag 7 april 2014

Scrapweekend..

Het is alweer een tijdje geleden dat we scrapweekend hebben gehad... en ik zag dat ik mijn werk nog niet geshowd had hier ;) Bij deze..

Deze LO had ik voor het weekend gemaakt voor Jetty voor een fotoswap...

En deze prachtige LO kreeg ik van Annemarie :)



Samen met de LO voor Siwas van maart heb ik deze op het weekend gemaakt. Met de onderste heb ik ook meegedaan met de snn uitdaging van maart, omdat ik dewdrops heb gebruikt..

 2 snelle washitape kaartjes

 Een cadeautasje (heb hem helaas al weggegeven, toen k zag dat de foto niet scherp was... )

 En wat probeersels met een nieuwe stempel (atctjes) en nav een mini workshopje van Anette :)

Ook heb ik nog een koffertje met mini-albumpje gemaakt, maar die moet nog op de foto. Later meer dus!

Bedankt voor het kijken, en tot snel! 

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat heb je veel gemaakt, heel mooi allemaal. Ik vind jou washitape kaartjes geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie layouts Tynke en onwijs leuke kaarten, wat heb je toch een leuke stijl,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen