Welcome

Welcome

zondag 6 oktober 2013

Kaartje n.a.v. de sketch van C&S

Cards and scrap hebben deze week een erg leuke sketch.. Gisteravond nog even een kaartje mee gemaakt. Extra opdracht was om er een dier op te zetten, en dat was voor mij een reden om mijn enorm schattige egeltje weer eens tevoorschijn te halen..



Ik heb als basis een stuk colour-craft gebruikt, dit heb ik geƫmbost met blommekes, en daarna opgeschuurd. Het stempeltje heb ik ingekleurd met derwents, het papier is uit een blokje van BoBunny. Aan het touw, dat ik eerst onder het stempelafdrukje heb doorgehaald en daarna eroverheen heb geknoopt, heb ik een paraplu-bedeltje geknoopt, wat blommekes en perlenpen maken het geheel af.


Dat was het weer, tot gauw!

4 opmerkingen:

  1. Schitterend leuk kaartje Tinke en leuk dat je weer meedoet met de cards en scrap challenge.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaart met dat schattige egeltje erop. Heel leuk gedaan, Tynke!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een snoezig kaartje met een schattig egeltje! De schets herken ik gelijk hoor:) gezellig dat je weer meedoet bij Cards&Scrap! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart heb je met de sketch gemaakt .
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij Cards&Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen