Welcome

Welcome

donderdag 15 augustus 2013

Only to be with you

Vorige week hebben we een heerlijk week op Texel gehad, en uiteraard is daarbij veel vastgelegd, met één van onze smartphones of camera's. Inmiddels heb ik de foto's aardig uitgezocht, en ben ik druk met ideetjes opdoen voor een mini-album. Of eigenlijk 2, want ook Johan wil wel een leuke herinnering aan de vakantie..

Maar dat later dus. Gisteren heb ik een heerlijk scrapdagje gehad met vriendinnen, en ook vandaag ben ik aan de gang geweest. De eerste LO kan ik helaas nog niet laten zien vanwege een uitdaging op het SNN forum (wat wel moeilijk is hoor, ik vind hem zelf wel redelijk goed gelukt..) maar de tweede LO wel:




Voor deze LO ben ik geïnspireerd door de augustus  uitdaging van Scrap it with a song: Namelijk het nummer Where the streets have no name van U2. De zin "Only to be with you" was op deze vakantie wel erg van toepassing, aangezien we nu dan toch eindelijk een week echt even met zn tweetjes konden zijn. Het papier Ad Lib van BoBunny heeft een vel met prachtig kreten, die ik erg toepasselijk vind voor onze relatie, en aangezien de kleuren goed bij de foto pasten was de papierkeuze snel gemaakt. De achtergrond van het vel cardstock heb ik, zoals ik op het moment vaak doe, bewerkt met masks, stempels, distressinkt, de witte distressstain en een witte fineliner. Verder zijn de twine en washi-tape inmiddels ook bijna standaard toevoegingen op mijn LO. De bloemen heb ik zelf gemaakt van babydoekjes.

Fijn dat je weer even langskwam, en tot gauw!

13 opmerkingen:

  1. Ziet er schitterend leuk uit Tynke en wat een leuke foto. Heerlijk zonnig lootje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is supermooi en vrolijk&fleurig geworden! Mooie foto van jullie samen, jullie zien er stralend uit! Fijn weekend! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De happiness spat er van af! Mooi.
    groetjes neele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige layout heb je gemaakt Tynke ! en wat was het weer gezellig woensdag !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke LO! Wat grappig dat je hier ook net babydoekjes hebt gebruikt. Die van mij is inderdaad ook met babydoekjes gemaakt. Mijn moeder had m al eens gemaakt en hij lag in een restjesbak, leek me leuk om te gebruiken!

    Groetjes Dinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very nice layout - Thanks for creating and sharing with us at Scrap it with a Song.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great job on the challenge! Loving the colors and brightness of the page!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super sweet page ..thanks for playing along with us at Scrap it with a song!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What an awesome layout!!! Thanks so much for participating in our SCRAP IT WITH A SONG challenge!! Hope to see you again for our next challenge!!
    ~DEANNE~
    A Little Bit O' Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  10. very nice, thanks for sharing with us in scrap it with a song

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke layout!! Mooi design leuke kleuren en hele lieve foto! Bedankt voor het mee spelen bij SIWAS hugs Amy ;-)

    BeantwoordenVerwijderen