Welcome

Welcome

vrijdag 11 maart 2011

2 nieuwe kaartjes

Gisteren ben ik met Marian, Wiebine en Coby naar de Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen geweest, en daar heb ik een paar leuke dingetjes gekocht..

Onder andere 3 stansen van Marianne Design, en daar moesten uiteraard even wat kaartjes mee gemaakt worden vandaag...


Het papier is van een blokje van de Action, de onderste heb ik even door de Bigshot gehaald met een embossingmalletje, en de beide papiertjes heb ik met mijn nieuwe "billenpons" bewerkt. Ook het taartrandje komt bij de action vandaan, ik heb het met distressinkt bewerkt, daarna eerst met distressinkt de stmpel gestempeld en daarna nog een keer er een beetje naast met Versafine. Het kantje heb ik uit Zwolle, evenals de bradsetter waarmee ik de Vlinder heb vastgezet. De vlinder is één van de stansen die ik gekocht heb.


Voor dit kaartje heb ik 2 ATCtjes met een embossingmalletjes door de Bigshot gehaald. Het Cupcakeje is ook een nieuw stansje, de kers heb ik met Glossyaccents bewerkt, de rest van het cupcakeje met stickles. Het lintje zat in een goodiebag van Creabest, en het designpapier is weer van de Action.

Tot zover weer, bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

  1. Vind ze allebei erg mooi Tynke!! Super die vlinder & dat cupcake-je!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar is ie dan, de beruchte vlinder, Prachtig!
    Mooie kaartjes Tynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb vandaag ook zo'n vlinder gekocht!! Hij is zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen