Welcome

Welcome

maandag 15 maart 2010

B.o.M. LO 6

Hier dan weer eens een LO van mijn B.o.M., LO 5 moet ik nog maken, wacht op inspiratie...

Maar goed, hier de LO over mijn hobby. Ik heb er geen journalling bij gedaan, omdat de songtekst voor mij al genoeg zegt. Ik heb mijn dwarsfluit op onze glazen tafel gelegd en uit verschillende hoeken gefotograveerd. De foto van het muziekpapier komt van microsoft office online.. Ik heb de foto's sepia gekleurd in words, de letters en songtekst heb ik ook op de computer gemaakt. De witte mat achter de foto's heb ik geƫmbost met muzieknootjes, de bloemen komen bij de kruidvat vandaan, e voilla!!



3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Tynke!
    Heb meteen het deuntje in mijn hoofd!
    Leuk ook die muziek nootjes die je hebt geƫmbossed! En heb je de foto's zelf gemaakt??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg mooi geworden Tynke, die muzieknootjes vind ik ook zo leuk, is dat een embossingfolder ?
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De muzieknootjes heb ik met de hand gedaan, met een gewoon malletje. De foto's van mn dwarsfluit heb ik zelf gemaakt, op onze tafel van glas..

    BeantwoordenVerwijderen