Welcome

Welcome

vrijdag 12 februari 2010

B.O.M. LO 3

Het derde woord van de B.O.M. was eten. En laat ik daar nou een haat-liefde verhouding mee hebben. Dit is de LO die ik gescrapt heb...

Ik heb besloten de LO vrolijk te houden. Daarom mijn favoriete eten in de vorm van een taart...
Mijn journalling heb ik verstopt in de afvalbak. Ik heb voor een afvalbak gekozen vanwege het feit dat mijn leven toch al het grootste gedeelte om afvallen draait.

Dit is mijn Journalling:

Hij is een beetje gekreukt, omdat ik hem al in de afvalbak had gestopt, en daarom op de foto een beetje moeilijk te lezen. Er staat:
Ik hou erg van lekker eten en uitgebreid koken. Helaas
betekent dit ook de eeuwige strijd tegen overgewicht
in mijn geval. Maar ik ga de strijd definitief winnen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten